Support

MICROS

Nonstop támogatás a hét minden napján

Támogatás

A lehető leggyorsabb reakcióidő és maximális üzleti rugalmasság

Az alkalmazások jelentős és messzemenő kihatással vannak a vállalkozásra a költségtakarékosság, a hatékonyságnövelés és a szolgáltatási szintek emelése szempontjából. Ha a kulcstevékenységhez tartozó eszközöknek tekintjük őket, az alkalmazások jelentős mértékben elősegítik az információk használatát, a változások előrejelzését és irányítását, a kommunikációt és a csoportmunkát. A MICROS-Fidelio az alkalmazások életciklusának minden pontján teljes körű szolgáltatást nyújt, amely biztosítja a sikerhez elengedhetetlen versenyelőnyt. Több mint húsz év tapasztalattal rendelkezünk valamennyi nagy piaci szegmens legkülönbözőbb vállalatainak sikeres kiszolgálásában.

Sokoldalú technológia és támogatás:

  • Professzionális tanácsadás
  • Rendszertelepítés
  • Rendszer-konfigurálás
  • Operátor- és vezetőképzés
  • Helyszíni hardverkarbantartás
  • Egyedi szoftverfejlesztés
  • Alkalmazástámogatás
  • Hálózati támogatás

Forródrót-telefonszámok

Aktuális termékverziók

Online bemutató

SelfService

A “SelfService” egy internetalapú interfész a MICROS-Fidelio globális támogatási rendszeréhez. A modul lehetővé teszi, hogy ügyfeleink kényelmesen kérhessenek támogatást (új ügyet hozhassanak létre), nyomon követhessék azt, és a kivizsgálása során visszajelzést adjanak, valamint referenciaként hozzáférjenek a korábbi ügyekhez.

További információk

PCI-megfelelőség

Blog

Insights from our Industry Experts into the Latest Trends in Hospitality and Technology and eCommerce

További információk

Szolgáltatások és támogatás

Szolgáltatási és támogatási portfólió

Kapcsolat

Kérdése van támogatási szolgáltatásainkkal kapcsolatban?

Vegye fel a kapcsolatot helyi kapcsolattartójával vagy terméktámogatási menedzserével, illetve forduljon hozzánk a következő címen:

P: +36 1 237 9000

mf-hu-info@micros.com